Bugün 36+1 kontrolümüz vardı. Çatı muayenesi yaptı doktorum çok uygunmuşum çok beğendi 🙈😀 hiç kasmadım hiçte acı çekmedim ama baya bir kurcaladı sanki merak etme her seferinde böyle olmayacak dedi. Ben şuan tüm kemiklere baktım. Çok güzel görünüyor dedi. Sormak istedikleriniz varsa cevap verebilirim.