Kızlar acil yardım bugün hastaneye bebeğimin kalp atışını duymaya gittik doktor kese var gibi dedi beta ilk yaptırdığımda 44 iki gün sonra 99 çıkmıştı hamile kalmadan apandist ameliyatı olmuştum doktor değeri düşük buldu ameliyat olduğumu da öğrenince düşük olabilir riskli dedi böyle bi durumla karşılaşan var mı kan testi verdim bekliyorum 😥