Merhaba hanımlar ben bebek sahibi olmak istiyorum eşimle kaç aydır deniyoruz ama olmuyor ve bu ay hastalığım gecikti ama dün sanki hasta olmuş gibi hissettim ama sadece yapışkan bir leke kan geldi karnım da çok hafif ağrı var ama şuan çok az geldi ve başka gelmedi bunun sebebi ne olabilr hiç bole olmuyordum ilk defa bole oldum🤔🤔