gelelim benim doğum hikayeme 😅 ay bunu yazmak bile o kadar keyif verici bir şey ki 🥰 4 haftadan beri happy mom kullanıyorum burdayım çoğu kişinin hikayesini okudum kimine güldüm kimine üzüldüm kimine canı gönülden dua ettim Allah kimseyi evladıyla sınamasın ve hiç bir kadının kucağını boş bırakmasın annelik duygusundan mahrum etmesin gerçekten çok güzel bir duyguymuş fazla uzatmayayım 😅😅
dün yani 41 haftamda doktorum yatış vermişti kızım son dakikaya kadar gelmek istemedi bende ne sancı ne nişan hiç bir şey yoktu sabah geldim yatış işlemlerini yaptık eşimle nst ye girdim herşey güzel annem ve eşim kapının önünde beni bekliyolardı suni sancı 30 la başlandı ben ikide bir yanlarına gidip gülüp konuşuyorum annem gülüyo birazdan görcem seni diye neyse 60 a yükselttiler bem oturup kalkıyorum geziyorum ebe nst ye bağlayalım dedi tamam dedim nst ye bağlandım 2 kez başta sıkıntı yoktu sonra makinadan sesler geldi ebeye seslendim geldi baktı ve surat direk değişti çok korktum suni sancıyı hemen kapattı nabız ölçer taktı ayrı bir serum taktı oksijen falan taktı ben zangır zangır titriyorum resmen korkudan hemen doktorumu aradı bebeğin kalp atışları düşüyo dedi sancıyı durdurdum dedi tabi sonra benim kendi sancılarım başlamıştı her sancı geldiğinde bebeğin kalp atışları düşüyodu bi ara düzeldi ama ben korktum bi defa doktor geldi muayene etti açıklık 4-5 cm zehra bebek riske giriyo dedi istersen sezaryen yapalım dedi hemen kabul ettim ve belden uyuşturdular beni sezaryene aldılar ben biraz bağırınca ağlayınca sakinleştiriciyle uyuttular gözümü açtığımda kızımı hemen yanağıma getirdiler ben ağladım kızım ağladı çok tarifsiz bişeydi Allah herkese o duyguyu yaşamayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 bebeğim kakasını yapmıştı ve yemişti hemen temizlediler antibiyotik verdiler giydirip aileme teslim ettiler beni bi yarım saat sonra çıkardılar herkes yanımdaydı çok güzeldi akşam 6 ya kadar uyuşukluğumun geçmesini beklediler geçincede ilk yürüyüş korktuğum gibi olması şükür kolay geçti şimdi kendi kendime gayet güzel yürüyorum gazımı çıkarmamı beklediler onuda çıkardım çok şükür bu gün öğleden sonra taburcu edilecem kızım çok iyi bende biraz ağrım var ama iyiyim çok şükür 3500 gr 54 cm geldi küçük kızım dünyaya 😅 biraz fazla uzattım galiba hakkınızı helal edin herkese hayırlı kolay doğumlar sancı esnasında bol bol dua ettim inşallah Allah herkese tattırsın bu duyguyu 🙏🏻🥰♥️
@NaimeYilmaz @adm