MertinAnnesi_ bende 27+1 im bende de 3 4 gün evvel benzer bir şey olmuştu. Benzer dememin sebebi benim ilişkiden sonra pembe şekilde meydana gelmesi ve ilk defa başıma geldi. Eşimle kan uyuşmazlığımız var, bebeğe baskı vs olmadı eşim o konuda çok dikkatlidir ama ben çok korktum tabiki. Karnımın sol tarafına ve ertesi gün dediğin gibi rahmimim üstünde ağrı hissettim. Kanama devam ederse korkmalıymışım ve bebeğin harekefleri azaldı ama meğerse karnımda aşağı doğru dönmüş ya kafası ya ayakları ama dün bugündür fazlaca hisseidyorum ve çoğu zaman hissetmeden bebeğin hareketlerine bağlı sancı olurmuş. Eğer kanaman devam ederse için rahat etmezse kontrole gidebilirsin. 🤗