Sunadg Kızlar 7 hafta hamileyim sabah iç çamaşırıma ve pijamama su gelmiş ne yapmalıyım ıslaktı ikiside
nefes5353 Sunadg su derken nasıl su yani çamaşırında ıslaklıktan mı bahsediyorsun? merak etme birşey olmaz kanama olmasın yeterki bana da oluyordu 7,8,9 haftalarda çamaşırım ıslanıyordu şuan 13+0 dayım
ygmurnurd Sunadg canim benimde akintilarim oluyor bence normal birden geldiği de oluyor daha başlardayız ya o yüzden ama rahatlamak istiyosan doktoruna bi sor
Sunadg glbyz1998_ iç çamaşırım islakti bide ince pijamam vardı o nemliydi ona da geçmiş ilk defa bu kadar akıntı gelince çok korktum su mu dedim ama akıntı galiba
Sunadg nefes5353 çamaşırım ıslaktı bide pijamama geçmiş inceydi zaten pijamam akıntım oluyordu hep bu sefer daha çok görünce korktum
Sunadg ygmurnurd benimde hep akıntılarım oluyor ama az oluyordu şimdi pijamam ince geçi ona da geçince çok korktum ondan size yazdım kızlar
Hashasim2020 Sunadg canım o haftada suyun çok olmuyor zaten çok azcık su oluyor ya idrardır ya da sulu akıntı benim de oluyor
Sunadg Gulanelis evet galiba fazla sıvı gelince ben birden korktum dusuk riski de vardı düşürüyor muyum acaba dedim ama şimdi daha iyiyim çok teşekkürler
Sunadg Gulanelis evet galiba öyle ilk defa bu kadar fazla sıvı gelince panik yaptım teşekkürler canım cevap yazdığın icin
Sunadg nefes5353 galiba akıntıymış herkes oluyor gibi yorum yaptı su an iyiyim bir şey gelmedi başka canım birdahaki olursa gideceğim virüsten dolayı da çok gitmek istemiyorum doktora