Bence de Genesis devlet hastanesi gibi, bende istanbuldan gelin geldim dünya, diyarlife, Genesis hepsine gittim gözlemledim en iyisi yine memorial Burhan hocaydı ama dediğiniz gibi fiyatlar çok yüksek o yüzden yeni bower diye Yenişehir’de bir hastane açılmış eski Alman hastanesi yerine dediler Mehmet Sav varmış ona birde gitmeyi düşünüyorum hem yeni, Dr iyi dediler hem de fiyatları uygun olursa devam eder haber veririm size kızlar☺🙏🏻❤