Melike_1808 36 + 4 um tam çatlamadım falan dediğim an bide ne göreyim 🤦♀️ çatlaklar başlamış. Onu geçtim de kaşıntı öldürüyo beni göbeğim yetmedi vücudum tamamen kaşınıyo deli olmamak elde değil 😓 var mı benim gibi haşır huşur kaşınan
Busraer Melike_1808 canım karaciger enzimlerin yukselmis olabilir ve onemli birsey muhakkak doktora gorün cünkü ona gore dogumu baslatyorlar
Zeynepli1234 Melike_1808 evet kaşınması yetmez gibi yanıyor benim çatlaklarım geceleri uyuyamıyorum göbeğimde hiç yok ama bacağımın ve göğsümün heryerini kaplamış durumda çatlaklar 😔
p_A Melike_1808 bende 36 haftama girdigimde oyle oldu doktoruma soyledim normaldir de di bu haftalarda oluyo dedi duş al ve aldiktan sonra cildini nemlendir ben heryerimi vucut yağı vucut kremi kullandim simdi 38 haftamdayim gecti cok uzun surmedi sende oyle yp cnm
Boncuk23 Melike_1808 cnn ben dermatologa gittiğimde bana dus jelinin neden olduğunu söylemişti. Kestim ve bebek şampuanı ile dua al dedi geçmişti. Bi dene istersen geçmiş olsun
Melike_1808 Busraer evet bundan da korkuyorum şu an biraz arastrdm da bu tarz bi durum olabilirmiş aslında hemşireyim bu tarz konularda az çok bilgim var ama insan kendisi olunca kör oluyo sanki herşeye sadece kasiniyorum uykularim bolunuyo 😓😓😓😓
Melike_1808 p_A inan şu an vücut losyonu elimde deli gibi kremleniyorum belki bi nebze azalır diye inşallah normaldir ve çok sürmez teşekkür ederim canım
Melike_1808 Boncuk23 çatlaktan dolayı göbeğimi anlarım da şu an deli gibi vücudum kaşınıyo duş ve nemlendirme olayını hemen denicem çünkü dayanilabilecek gibi değil 😬
Cansukol28 Melike_1808 bence bir an önce doktora gitmelisin kuzenimde öyleydi karaciğer enzimleri yüksek çıktı tedaviye başladılar ama düşüremediler 30 haftalık doğum yapmak zorunda kaldı o enzimler anne ve bebek için önemliymiş çünkü sende hemen doktora görün canım
Melike_1808 Cansukol28 şu saatler bi geçsin hemen görüşeyim öyleyse tedirgin olmadım değil teşekkür ederim canım
Cansukol28 Melike_1808 rica ederim canım ama kendine sıkıntı da yapma herkes bir olcak değil çünkü bi arkadaşın da tedaviyle düzelmişti belki senin yüksek bile değildir ama sen önlemini al yine hem için rahatlar🤗
Melike_1808 Cansukol28 sebebini bileyim de tedbirli olmakta fayda var tabi en azından bi sorun olmadığını bilsem içim rahat bi şekilde haşır huşur kasinirim 😁
Busraer Melike_1808 bnde 32 haftalgım 19 haftadan beri vucudum dökülüyor gebelkk alerjisi oldum diger adı pupp narmalde son 1 ay kala ckarken bnde cok erken cıktı ve tek careside dogum yapmak cok kasnyrum uyuyamyrum yatak btyor deli gibiyim
Melike_1808 Busraer 🤦♀️ al benden de o kadar Rabbim dayanma gücü versin eğer beklemek gerekiyorsa ne diyim
Merve_seda Melike_1808 ilk kızımda öyleydim doğumdan sonra da devam etmişti doktora git ben gitmedim çok pişman oldum. Şu an 26+1 günlüğüz daha başlamadı
Melike_1808 Merve_seda evet şu an doktora gidiyorum zaten çünkü daha kötü olsun istemiyorum sonucu inşallah hiç yasamazsinz