Canm bende hala hissetmedim yan yatınca karnım gerilirse hissediyorum 17+2 deyim bende. Hissetmemen normal bi yemek tabağı düşün ve içinde de bütün bi elma düşün kenarlara değmiyor bebeğimizde öyle 😊 henüz keseye değmediği için birde kasları çok gelişmediği için kendini hissettiremiyor 🤗 ben eşime böyle izah edince çok gülmüştü şimdi 20 haftalık olmasına gün sayıyor 😉