Zeynepsamet ağlama öyle bi doktora danış bana da idrar yolu enfeksiyonu sakın olma dediler elimde sanki geçenlerde oldum ilaç verdi doktor 4 günde ağrılarım bitti hamilelikte ilaç kullanmamak diye birşey yok sana uygun bi ilaç verirler sen ağladığın da o bebiş nasıl içerde kasılıyor yapma öyle çözümü olan birşey allah çözümsüz dermansız hastalık vermesin hiç moralini bozma trajedik bir durum Sadece o kadar hastaneye gidemiyorsan bi aczaneye ara sor