Tubiikk Öncelikle herkese merhaba😇 Allah isteyen herkese en doğru zamanda hayırlısıyla nasip etsin bu güzel duyguyu🥰 biz daha yeniyiz5+0 şuan 🐣 aile hekiminden kan testini yaptırdım ancak doktor randevumu hemen almalımıyım? 7. Hafta geç mi olur?
Mrvcnn Tubiikk bence bi ön kontrole gitmelisin duruma göre doktor ikinci randevunu ayarlar hem kullanman gereken vitamin folik asit varsa hemen başlanması lazım
Sirkencubin Tubiikk BhCG niz kaç? çok geciktirmemelisiniz çünkü doktorunuzun kese oluşmuş mu diye görmesi kritik bir aşama.
Gozde06 Tubiikk ben öğrendiğim gün heyecandan gitmiştim 🤭 test yaptıktan sonra hastaneye koşmuştum 😂😂
Asumann Tubiikk bence sıkıntı yoksa 6. 7. haftalar arası ideal. Çok erken gittiğiniz zaman yok kese oluşmamış yok bebek yok strese girmeyin derimm. Ama Folik aside başlayın biran önce 👍🏻
NurseB Tubiikk dış gebelik riski açısından geciktirmemekte fayda var. 2 kez gün aşırı beta hcg artışına bakıldıysa bence gidilmeli artık.
Zeynep_441 Tubiikk kan verdikten hemen 1 hafta sonra gidilmesini söylüyor lar genelde.ilk zamanlar gidilmesi çok önemli