Sumay_61 30+2 deyim kızlar 2 gün önce dr 1700gr dedi sizce İyi mi ? Sizde bebeğinizin kilosunu yazar mısınız ?
4965berra Genellikle son hafta bebekler daha hizli ve daha cabuk kilo alir kuru yemis ve sut icmeyi aksatmaz isen bebisin cok daha hizli kilo alir 😊😊😊
4965berra Sumay_61 yogurt ta cok iyi ama sut sonradan dislerinde skinti cekmemen icin cok iyiymis bilgin olsun 😊😊