Fesal Gcl14 tetanoz aşısı ne için oluyor? 23 haftalığım kimse bana böyle bişey söylemedi. Kaçıncı haftada oluyor
Arzu18 Gcl14 bende ilk dozu oldum 2. Dozu 1 nisanda olcaktım sağlık ocağı bu durumda riske gerek yok ilkini olduğun için sorın olmaz dedi.. Kendi doktorumla konustum oda bir problem olmaz dedi. Sonuç olarak bende sadece 1.dozu vurıldum 2. Dozu vuruldum
aselarzum35 Gcl14 benim sadece 1 doz yapıldı. Geçen yıl ocak ayında parmağıma dikiş atılmıştı 1 doz vurulmuştu, o yüzden 2. Doza gerek duyulmadı
Lydia Gcl14 ben şuanki durumlardan dolayı 2.dozunu olmak istemedim sağlık ocağındaki doktor o zaman ilk dozunun tutmayacağını ve işe yatamayacağını söyledi mecburen oldum 2.dozuda
Skarakas Ben olmadim doktorum yeterli dedi 2016 ta da vurulmustum. Koruyuculugu bir kac yil oldugu icin yeterli buldu.
Pnrr06 Fesal ilk doz 20. Hafta ile 23. hafta arası oluyor 2. Dozda 24. Haftada başlıyor biran önce olmalısın
Mltmdfn Fesal bencede olmalısın sezeryan olursan ki eğer bunu bilemezsin doğum seklini o ana kadar belli olmuyor cogu ameliyatta aletlerden vs mikrop kapmaman için cok onemli ben 2 doz oldum normali 5 doz ama sağlık ocagındaki hemsirem 2 den sonrası cok onemli değil dedi 2 tanesi yıllarca koruyormuş
Byzb1 Bu konuda çok post açıldı canım ben de bilgisizdim geçen gün aşı için kendim gittim beni hiç bilgilendirme amaçlı da aramadı sağlık ocağı çünkü . Gidince ayrıntılıdan sonra yapıyoruz ilk dozu dediler . Ayrıntılıyı yaptırdım doktorum dün bana 24. Haftada bir doz sadece yaptırt dedi ikinciyi yaptırma dedi . Geçen yıl ben tek doz yaptırmıştım ufak bir kazadan dolayı sisteme girilmemiş ama doktoruma söyleyince daha yaptırma zaten o 5 yıl koruyor gerek yok dedi . Yani tek doz bile yeterli oluyormuş . Hiç yapılmadıysa bir kaç yıl içinde mutlaka tek doz da olsa yaptır aşı önemli ☺️
7412001 Kızlar ben dün oldm iğne normalde alerjim yok ama iğneyi vurulduktan 2 gün sonra vucudumda şişlik hissettim ellerim be ayaklarımda hissettiğim şey söyle bir yerinizi sıkarsınız kan akısı durur oraya kan dolunca hareket ettirdiğinizde patlayacak hissi olurya öyle ellerim ve ayaklarm sizde de oldu mu acaba eşim hamileliktendir diyo ama sanmıyorum😒 21. Haftadayım
durununannesi34 Ben de ilk 2 dozu yaptırdım. Böyle bir imkan varken, yaptırmamak saçma. Boşuna değil herhalde, bir risk söz konusu olmasa bu tavsiye edilmez. Aşıdan iğneden benim kadar etkilenen yoktur. Yine de gittim oldum.