Cansucasalin Kızlar meraba 7+2 gebeyim dünden beri kasıklarıma çok şiddetli olmucak şekilde hafif kramplar giriyor ve gazda var bu neyden kaynaklı olabilir duşuk söz konusu olmuş olabilir mi kanama lekelenme vs yok
Merve2012 Cansucasalin canım benimde 7+1 ve aynı durum bendede var. Bunların kanama olmadığı sürece normal olduğunu söyledi doktorum. İçini ferah tut bebişlerimiz Allah’a emanet 🤗