senabtmz Merhaba herkese, 8 haftalık hamileyim bebeğimin boyu 1 cm 2mm kese 2 cm doktorum kesenin biraz daha büyük olması gerektiğini söylüyor. Böyle bir durum yaşayanınız var mı? Sonrasında büyür mü?
BegumIscanTunc senabtmz canım bende kontrole gittim benimde adet tarihime göre 8+2 ama ultrAsonda 6+3 çıktı bebek 1.3mm kesem ise 15.8 mm haftaya tekrar kontrole gidicem inşallah bebek büyümüş olur Doktor kese 20mm olupta bebek bu şekilde kalırsa sağlıklı değil dedi şuan riskli kese boyutunda değilsin demişti onuda söyleyeyim 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
senabtmz BegumIscanTunc teşekkür ederim canım allahın izniyle büyür bebeğin sağlıkla inşallah. Birimizde kese birimizde bebek demekki🤷🏻♀️ Bekleyip göreceğiz dinlen bol bol güzelce beslen. Badem ceviz fındk ye aç bırakma kendini
senabtmz Gr1992 doktorun bana söylediği bebek 1 cm 2 mm kese 2 cm ultrasondan cıkan fotoğraftakini soruyorsanız onu bilemiyorum