Cigdem3434 Bügün doktora gittim sezeryan olucak ve 22 mayıs için gün verdi erken midir lütfen bilgi verin
cevriye35_ Cigdem3434 Bence erken olmayabilir ayniyiz bende 36+5 oldum bugun gitmistim sancilarim var açılma var uyuyamiyorum sancılarım artiyo
Balgebe Cigdem3434 aynıyız canım bende cuma günü gidicem gün verilecek bakalım hangi güne , erken değil bence hatta daha erken de olabilir bizim sıvıda azalma var dendi sık sık kontrole gidiyoruz inşallah sağlıkla kavuşuruz 🤲
M1044 Cigdem3434 bence erken değil canım 28 ci haftamda daha bana gün verdi yani 26 Haziran da alırım dedi 26 Haziran da ben tam 38+0 oluyorum yani korkulcak bişe yok doğumun yaklaşmış zaten artık
Cigdem3434 cevriye35_ Allah yardımcın olsun inşallah sağlıklı bir şekilde bebeğini alırsın karıncağına
cevriye35_ Cigdem3434 Az dedi bi parmakmis korkacak bisey yok sancilarin artinca gel suyun gelirse ya da kanama olursa gel dedi
Mizrakgrkm94 Cigdem3434 merhaabalar haftamiz ayni benmde 14 mayis gelisimi iyiyse sorun yok dedi doktorum 🧿🙏
Betull41 Cigdem3434 canım bende 36+1 deyim yarın kontrolüm var çatı muayenesi yapıp açılmama bakarız gelişimi iyiyse sıkıntı olmaz dedi
Nazli__ Cigdem3434 sezaryan nıye kılosu yüzümdenmı erken degıllki ama zaten bende senle bırım 😂ay sonu dendı ama anne olabılmenın zorluklarını görüyorum suanda ınsallah saglıklı bır sekılde kıcagına almak nasıp olur bebısını
Portredekitirtil Cigdem3434 sezeryanda 38 de alıyorlar canım sende 22 sine kadar 38 oluyorsun galiba bazı doktorlar bizim için 36 dan sonra sıkıntı yok diyorlar 38 gayet normal