Kızlar ben de 36+6 yım bugun. Dün Dr a gittik 2900 gr, 49 cm. Gelişimi iyi dedi. Nst ye bağlamadan Sezeryan tarihi olarak haftaya gelirsin 14-15 gibi. Sıkıntı yoksa 20 22 mayıs arası alırız dedi, mutlu oldum. Bebeği hemen almak istemiyor diye. Amaaa gel gelelim benm oğlum biraz yaramaz çıktı. Nst çekildi. Nst de 2 kere aralıklı sancı çıktı 60 lara kadar çıktı. Ve ben o sancılar dan daha fazlasını da çekmiştim. Orda yaşadığım sancı daha azdı yani. Doktor geldi nst odasına. Senin bebiş bekleyemeyecek sanırım perşembe sabah gel bakalım, eğer sancı devam sa 15i cuma alırım dedi. Yoksa bir gün bir gündür o gün karar verelim dedi.