32+3 üz ve 18 hazirana sezeryan günümüz verildi. Bugün kızımı daha yakın hissettim kendime. Hastane dönüşü konuştum. Isteğe bağlı sezeryan olanlardan fikir bekliyorum her anlamda. Lütfen taşa tutacaklar yazmasın. Annem ablam kayinvalidem gorumcem yeteri kadar bunaltıyor zaten 🙄🙄🙄