mrb 37.hafta doktor bebek kanala giriyor gibi duruyor baya inmiş vajinanın oralarda kafası açılma yok dedi.ilk gebeliğim olduğu için tecrübesizim, bu iyi Br şey mi açılma yokmş ama doğumum kolay olablr anlamına gelir mi çünkü kanala kafasını dayamış öyle düşündüm, ve doğum yakın mıdır ki bilen vrsa bilgilendireblr mi?