Seedaaff ben bugün yaptırdım. Doktorum aç yada tok olman farketmez dedi. Ama birşey yememiştim ben her ihtimale karşı. Önce kan aldırdım, sonra idrar tahlili yaptırdım ondan sonra elma aromalı şekerli gazoz verdiler onu içtim, tam 1 saat sonra tekrar kan verdim. Sonuçlarımı şimdi e-nabız dan görüyorum. Çok şükür normal görünüyor 🤲🏼