EsraKEsraK Kardelen92 Bendede çok oluyor bende 35 haftaligim bende o zamanlarda başlamıştı karnimda çok sertleşme oluyor birde doktora sordum bebeğin hareketleri iyiyse ve aşırı olmuyorsa sorun olmaz demisti canım :)
MinnakLiva Kasılman olduğunda süre tut sık oluyor ise doktora git bende de var aksatma kuzum dikkate al söylediğimi birde stres yapma çok sakin ve mutlu olmaya çalış 💕
Kardelen92 MinnakLiva çok sağol kuzum yok kasılma günde bir iki defa anca oldu ama yarın doktora gitmeyi düşünüyorum korktum cunku