Zlmdnccc Kızlar bugün gittim kontrole 35+3 olduk kilosu 2667 gram cıktı herseyi normal dedi. 8 kilo almısım sizde durumlar nasıl? 😇
Greyy90 Zlmdnccc 34+4 de gitmiştim 2550 kilosu nst de birşey çıkmadı iyiyiz 👍🏻 haftaya 36. Oluyorum o zaman gidicem bakalım minnoş ne durumda 😇
EsraKEsraK Zlmdnccc Bizde 35+2 olduk deminden beri birden sancı giriyor rahmime yaa korkuyorum bende öyle olunca onun dışında iyiyiz cok şükür bende 33+4te gitmiştim haftaya gitcem inşallah o zaman 2300gr 46cmdi simdi ne kadar oldu bende merak ediyorum oğlusumu🙏
Greyy90 Zlmdnccc kullanıyorum evet vitamin ve demir ilacı yazmıştı doktorum 12. Haftamdan bu yana devam
Zlmdnccc Greyy90 ben kullanmıyorum önceden kullandım sonra gerek yok dedi yazmadı herkes farklı bisey öneriyor demekki 😊
Zlmdnccc Lema_ 🤦♀️ahh evet ya bezen asırı hareket ediyo sürekli lavaboya gidiyorum fazla baskı yapıyo sıkıldı demekki icerde 😄
Zlmdnccc EsraKEsraK korkma bence canım doguma kendini hazırlıyo diyolar o sancılar icin bide bebek baskı yaptıkça olurmus. Eger asagı da duruyorsa cok olur demisti doktor bana korkma yani zamanlı gelsin insallah ☺️