belma00 yarin seker testi yapicam ac mi gitmeliyim gecen ay seker yapacam dedi ac mi tok mu hatirlamiyorum
begumseker belma00 aç gidiyorsunuz, su dahi içmiyorsunuz.. gece 12 olunca yeme içmeyi kes demişti doktorum o zamanlarr..
Hll34 belma00 ben bugün yaptırdım aç gittim aç geleceksin dediler ilk kan aç karnına alınıyor ardından glikoz içiyorsunuz bir saat geçince tekrar kan alınıyor
Sermhiante 12 saatlık oruç dediler bana akşam en son 10 da yemeyi içmeyi bırak hatta su bile içme dedi. Sabah 9.30 da randevu.
Elifisgrn Valla ben de geçen hafta yaptırdım 75mg şeker yüklemesi yapıldı sabah gitmeden çok susadım doktorumu arayıp sordum su içebilir miyim diye içebilirsin ama abartmadan dedi yani 1 2 bardaktan bi şey olmuyo