Bebeğim 8 hafta 3 günlük geçen hafta hafif bi pembe lekelenme gelmişti bugün kontorlüm vardı kese dışında kanama olmuş keseyle rahimde birazcık açılma olmuş doktor korkucak birşey yok dedi progestan tedbir amaçlı başladı ama benim içim rahat etmedi benim durumumu yaşayasınız varmı acaba