Edahmet29 Kızlar 33+2 haftalık hamileyim karnimda geçmek bilmeyen bı batma hissi var otursam kalkamıyorum kalksam oturamiyorum yuruyemiyorum karnım çok acıyor nedeni sizce nedir veya sizde de oluyor mu normalmi yarım saatten fazla oldu geçmedi halen 😔