Elifozen Geçen günde benim ki kahvaltı ettiğim halde oynamadı. Hatta çikolata yedim tıkk yok. Sonra gaz dan dolayı şişkinlik olabileceğini düşündüm, bebekte bu yüzden hareket etmeyebilir dedim. Gerçekten bu aralar çok gazlıyım. Akşama doğru bebişim tekrar oynamaya devam etti 🙏🏻💕35 haftalığım. Fazla stres yapma, hissedemediğin an da 1 bardak soğuk su iç ve sol tarafına yat. Hareketleri takip et. İnternette okumuştum.