Nefesim1661 Aşırı bel sırt agrım var kuyruk sokumumdan sırtım komple normal mi ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum sağ ayağımın üstüne bile basamıyorum topallıyorum 😔
Mothersone Nefesim1661 33+5 deyiz bende de aşırı sırt ve bel ağrısı var yattığım yerden kalkamıyorum kalkarken çok zorlanıyorum
Edahmet29 Nefesim1661 ayy bende karnından oturamiyorum yuruyemiyorum birşey batıyor sanki çok acıyor😔
Araf2020 Nefesim1661 benimde öğleydi gün içi yatağına gir 1 2 saat yat dinlen cok faydası olur bide magnezyum kullandım doktorum yazdı ogle sırt agrım geçti 2 haftadır
Masalveannesi Nefesim1661 aynı durumdayım sağ ayağıma basamiyorum resmen topalliyorum birde uyku problemi yaşıyorum mide yanmaları bel ağrıları üstüne cabası sağ ayagimda vâris oluştu 😕
Mirac20 Bende 33deyim normal bir oturuyorum ağrım oluyor geri yatıyorum sonra geri oturuyorum öyle geçiyor tüm gün bebek büyüdüğü için galiba..
Nefesim1661 Valla mahvetti bu agrı beni allahım yardımcımız olsun ilk gebeliğim korkuyorum o yüzden 😔
Emine_Leyla Nefesim1661 canm ben oturduğum zaman kalktığımda ki o an varya mahvediyor beni kuyruk sokumu pocik diyolar ya kuyruk sokumuna sanki duamı gibi mahvediyor beni oturduğum zaman kalktığım zaman yamuk yamuk yuruyom ya bizde 33+4 uz bu arada😂😂🙈
Emine_Leyla Nefesim1661 belim ve sağ ayağına vurmadı fitiktan zaten onları es geçiyorum her zaman olan bisey zaten ha bide mide yanması var önceden gastrit olduğu için onları saymıyorum bile sadece kuyruk sokumu cok aciyor sandalyeye otururken yada sert bi yere😏
Gzdkskn Ah o bel ağrısını eeeeenn başından beri çekiyorum :( 1 saat yürüyüş yapayım ya da biraz fazla hareket edeyim sanki belim ayrılmış gibi ağrıyor yürürken benden ayrı geliyormuş gibi 32+5 oldum hala aynı magnezyum kullanıyorum o biraz rahatlatıyor :(
Nefesim1661 Çok teşekkür ederim hepinize doktoruma danışacağım magnezyumu belki önerir banada iyi gelir mahvolduk topallıyorum 😔🤲