Kızlar 24 ocak adet başlangıcım ama 14 şubatta muhtemelen döllenmem oldu. Çünkü ovülasyon testi yaptım. 14. Yumurtlamam olmadı. Bugün doktora gittim 24 ocak tarihini ele alarak ultrasyona baktı. 14+5 günlük görünüyorum ama normalde 11+5 günlüğüm. Biliyorum döllenmemi. Bugün bebeğimin 15 haftalık gelişimde olduğunu söyledi doktor. Ve kız dedi. Pipisi yok dedi. Kafam karıştı kızlar sizce bebeğim yapılı bir bebek ama ayına göre küçük. Cinsiyet tahmini nasıl yaptı ki doktor? Yardım edin