Vallaha benım yaptı ozeldekı doktorum37+4 te catın dar normal doguramazsın seZeryan dedı canımıda cok yaktı. Bugun devlettekı doktorumda bebek kanala ınmıs normal doguma el verıslısın bır problem yok dedı dogumumu devlette yapacagım ıcın onun sozunu dınlıcem 😅 ama devlettekı dr catı muayenesı yaptırmadı agrın olursa acılden gırıs yap muayene ıcın ama tavsıye etmem bosuna enfeksıyon rıskı alma dedı. Nst de duzensız sancılarım cıktı