Merhaba 3 aylık hamileyim sürekli bi burun kuruması vardı bende kullandığım folik asitten falan oluyordur diyordum . Bugün burun etimin birinin büyük olduğunu farkettim acaba hamilelikte böyle bişey yaşayan oldumu . Alerjik falan yazıyor internette geçer yazıyor tek aklıma kolonya geliyor iki aydın kolonyayla içli dışlıyız o yüzdenmi acaba . Doktora gitsem cerrahi bişey yapamaz yaptıramam da 🤷🏼♀️ Aynı durumda olan varmı acaba