Babyveannesi Kızlar merhaba eşim yaklaşık bir buçuk ay önce corona pozitif çıktı tedavi oldu 14gün sonrasında virüsü yendi bendede pozitiftir diye hastaneye yattım benim testlerim negatif çıktı şimdi birlikteyiz çok şükür herşeye çok dikkat ediyoruz ama benim pskolojik problemlerim devam ediyo sürekli eşimi inceliyorum hastamı değilmi belirti varmı yok mu kendimi inceliyorum boğazım ağrısa hemen modum düşüyo her gün ağlıyorum pozitif düşünemiyorum artık ne yapmam lazım toparlanamadım 😔
Evita Babyveannesi herkes böyle kolay ve çabuk atlatamıyor, ayrıca mucizevi biçimde sana da bulaşmamış, Allah korumuş resmen. Şükret bence… evet zor günler geçirmişsiniz ama sonu iyi olmuş.
Merbe61 Babyveannesi belki bu sizi rahatlatır haberlerde bir kez bu hastalığa yakalanan kişilerin tekrar hasta olması çok zor yada imkansız demıslerdı çünkü bagisiklik kazandınız oyuzden rahat olun hayatımızda hep var olacak bu virüs bununla yasamaya alismaliyiz sürekli dikkat edicez ama pskolojimizi bozmadan
Evita Babyveannesi sonunda negatifi görmüşsünüz ama kötü tarafından bakmayın demek istemiştim, geçmiş olsun, Allah bidaha vermesin, iyi düşünün iyi olsun. Bu bizim başımıza geldi biz atlattık, bizden geçti artık diye düşünün.
Babyveannesi Merbe61 ben öyle düşünmüyorum grip nezleye ikinci kez yakalanabiliyoruz sonuçta ve bu haberin kesinliği yok malesef :(
Merbe61 Babyveannesi pozitif dusunemediginizbsurece pskolojımız bozulucak ozaman tüm imsanlar sizin gibi olsun her an NeZamn bulsacak hissiyle yaşanmaz cok zor anlamanız imkansız ama şükredin ki o kadar can kaybına rağmen siz sag salım hayattasiniz ne kadar büyük şükür sebebi bundna sonra da Allah korur sizi dua edin