RukiyeBulmuener Selam kızlar ben 24 martta doğum yaptım şimdi19 günlüğüz bebeğimin gaz sorunu var şimdilik yapanilceklerimiz neler önerikerinizi alabilir miyim 🐣
ZeynepFatih RukiyeBulmuener bir çay kaşığı kimyon 2 çay kaşığı şekeri karıştırın su koyun biraz üstüne bir iki kaşık verin kendiniz de için bebeğinizin fazla gazı olmaz hemen çıkarıyor gazını biz çıkaramadığımız zaman gazımızı bunu uyguluyoruz geçmiş olsun 🙏🏻😊
biiiidamla RukiyeBulmuener öncelikle bebeğin hayırlı olsun canm ALLAH analı babalı büyütsün.kolik için müzikler var dön Makinesi tarzı sesler onları açabilirsin ....kendin yemeklerine bol bol kimyon koyabilirsin.birde Kızılay soda iç bebeğe gaz senden de geçiyor olabilir. Son olarak yeni doğan bebeğe açılmış ve biraz bekletilmiş soda verdiklerini duydum 1 çay kaşığı onunla ilgili bilgim yok ama bir ümit dene istersen
Svcnn RukiyeBulmuener bende 21 martta dogum yaptm bende faydalanayim bilgilerden guzel bir konuya deginmissnz🤗
BesteCanerKutluzolu RukiyeBulmuener benim bebeğim 43 günlük bizimde gaz problemimiz 15. Günden donra başlamıştı kimyon devamlı kullanıyorum demleyip içiyorum rezene de içiyorum ama hiç birinden fayda görmedim maalesef tabi ben bunların hiç birini bebeğe vermedim cesaret edemedim alerji olabilir diye. Ben tek çözümü sıcak banyoda buldum banyodan sonra inanılmaz rahatlıyor bebekler.
RukiyeBulmuener ZeynepFatih ben kimyon yemeklerıme katıyorumda bebege verılebılırmı bılemedeim daha 19 günlük ya ?
Svcnn biiiidamla sodayi bende duymustum ama dogdugunda anne sutunden once ilk maden suyunu verin dye biliyorum asidi gtms maden suyu
RukiyeBulmuener biiiidamla teşekkür ederim çok saol🙏 Ben kimyonabiraz daha yogunluk vereyım soda yı bende acıp beklettıkten asıdı gıttıkten sonra içiyorum bir de anason rezene önerdiler
Svcnn biiiidamla sonradan verildgni duymadm hc sadece hamileyken tuket demislerdi bide dogdugunda ilk bi damla vern dye dymstm
ZeynepFatih RukiyeBulmuener Biz 1 haftalıkken vermeye başlamıştık Canım herhangi bir zararı Yok merak etmeyin
Svcnn RukiyeBulmuener ben kimyonu kaynatyorum iciyorum seker fikanda eklemyorm zaten sutumuzden bebegede geciyor diye biliyorm
Ebru91 Yüz üstü yatirin sırtını sivazlayin rezene verebilirsiniz kimyon ama şekersiz verin ağır gelmesin bir iki kasik bide gaz yastıkları fln var kiraz çekirdeği onları da kullanabilirsiniz bebeginizde hayırlı olsun 😊