Ikı ihtimal var ya enfeksiyon var ki bende aynı seyı yasadım aile hekimine git onlar testte çıkıyor ilaç veriyor geçiyor tabı bende bulantı yaptığı ıçın kullanmadım ve hala yasıyorum yada bebek asagı baskı yapıyor ama enfeksiyon olma ihtimali cok yuksek