Kızlar ben 36+3 günlük hamileyim ama doktor bir hafta önde hesapladı yani şuan 37+3 günlük. 16 Nisa'nda kontrole gitçem 37den sonra gün vercem büyük ihtimal 25nisandan sonra alırım seni dedi ama o zamanda 40 haftalık falan oluyorum çok geç değil mi ? Doktor en erken 38 en geç 39 almıyor mu? İkinci sezaryen olanlar sizi kaç haftalıkken aldı doktor