Bendede çıktı iki tane ama göbek altı genital başında yani iç kısımlara yakın bile değil 12. Haftaya kadar yaktırabilirdik ama 27.haftadasın yaktırma ve cerrahi işlem için doğumu beklemen gerekiyor dedi. Dermatalogla konuştum hamileyken yaktırmayı önermiyoruz dedi uyuşturulduğu için o bölge sadece dondurma işlemi yapabilirsin çok acilse dedi