hanımlar aslında bu soruyu happykids e sorsanız daha çok cevao alırsınız. cunkunorada dogun yapmış bebek arabası kullanmış anneler var. Burada çoğu kişi almamış. Alanlarda daha kullanmamış. Iyi olup olmadığını kullanmadan çokta bilemiyorlar. Bu yuzden insanlar yorum yapmıyorlar bilmedikleri için.