Merhaba kızlarr banada nasip oldu doğum hikayemi paylaşmak dün kontrolüm vardi 38 haftalıktık çati muaynesi oldum normal doğum için cok uygun dedi doktorum nst ye gir bakalm bi dedi ilk nst skıntılı cıktı uyuyor sanırım bişeyler ye meyvesuyu iç tekrar çektir dedi ikinciyi de çektirdik yine sıkıntılı seni gönderemem hemen almam lazm bebeği dedi tabi biz şok 😱 hemen yatişim yapıldi 15.30 da bebeğimi kucağima aldim şükür 🙏🏻🙏🏻 İlk geldiğimde emzirdim ama sonra bi türlü alamadi memeyi gece birazda kustuğu için suan yenidoğana aldilar belki anne karnında enfeksiyon kapmiş olabilir diye dualarinizi esirgemeyin lütfen sag salim evimize gidelim inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Hepiniz inşallah saglıcakla alırsınız meleklerinizi kucağiniza 🙏🏻💕