6 aydır cocuk için uğraşıyoruz polikistikover varmış klomen kullanıyorum her ay 3 ay ileri attı adettim ama bu ay 10 gün oldu gecikti ve test yaptım fakat negatif çıktı acaba bebek varmıdır? Daha yeni oldugu için mi görünmüyordur? Cuma kan testi vercem ama aklımdan çıkmıyor 😔