Astunazmn Mineberna benim adetimden on gunu gecti hala bisey yok ya yumurtalama olmadi yada gec yumurtladim :( bnd ebi umut bekliyorum
Mineberna Astunazmn normalde düzenli bir adet döngüsü varsa muhtemelen hamilesinizdir. Çünkü benim ki adetten çok çok sonra öğrendim
gunesveguney Astunazmn bende bekledim bekledim gelen olmadi canim dun test yaptim negatif sinir oldum.Aspir yaği icmaya basladim 1 haftaya sökülür belki
Astunazmn Mineberna ya pko luyum klomenle her ay yumurtal büyüyordu adet oluyrdum ama bu ay bisey kullanmadim ya ondan yada bebis
Mineberna Astunazmn umarım ve inşallah bebiştir. Rabbim nasip etsin inşallah aziz mübarek gün hatrına
Astunazmn Mineberna hamileyimmmmm🥰 hic beklemiyordm ya rabbim isteyen herkese nasip etsin su mubarek günde