Merhaba hanımlar ben 29 haftalık hamileyim hamileliğimde siğil çıkmaya başladı ve çoğalıyor bugün kontrolüm vardı normal doğum istiyorum ama bu durumda normal doğum yapmam yasak o yüzden doktorum 32. Haftaya hastaneye yatış verdi siğillerin durumuna göre ya uyutucak öyle operasyon geçiricem ya da iğneyle sadece orayı uyuşturup yapıcak hiç aldıranınız oldu mu nasıl bir işlem napıyorlar hissediyor musunuz acıyor mu çok korkuyorum bilgisi olan yazsın lütfen 🙄