Kbrasayg ElifKarata 14+5 haftadayım inşallah bende hissederim yakın zamanda sabırsızlıkla beklıyorum 🙏
ElifKarata SalihremNesipolu yok canm baya baya hissediyorum hatta daha erken dedi Arkadaslarm doktoruma sordum haftasına göre önden gidiyormuş ağırlığı felan da oyuzden hissediyorum içten birşey deyip kaçıyor 😀😘 dönmesini bile hissedyrm ama her zaman değil en güzel geceleri ve sabahları hissediyorum
Ftmacgdm SalihremNesipolu gece yatarken sol trafımdan pıt pıt dokunuşlar hissettiriyordu😊 hatta dedim ayakları solda diye gerçekten öyleydi ultrasonda😊😊
Cansummm Bizde 15+2 deyiz ama henüz hissedemedim ilk hamileliğim sanırım ondan. Dr um 18-20. haftalarda daha rahat hissedersin dedi bakalım Allahım hepimize o günleri görmeyi nasip etsin inşallah 😊
bebisiminannesi Duygudgn canim icini gidiklar şekilde hissediosun bildigin tekmeleri tabi hissedemiyoruz 😊
Dlktpl 14+3 um onu hıssetmeye cok ıhtıyacım bar aslında belkı haftaya baslarız hıssedemeyenler kelebek kanadı cırpısı gıbı bır sey mı hıssedılıyor kızlar
Nesrinnn Kelebek kıpırtısı bende oldu sanki karnıma bir tüy gezdirdi 15 haftalıgım bu iki gündür de oynuyor sanki ama o mu gaz mı bilmiyorum 🤷♀️