Cerenssn Kızlar 27 haftalık hamileyim hamileligimin basından belli vajinal enfeksiyon yasıyorum ve bir türlü geçmiyor fitilde kullandim bir sürü ilacta kullandim ama bitmedi sizler kesin çözüm bulduğunuz bir ilac oldumu birde bebeğe ne gibi zararı olur 😒
Mrwemn Cerenssn benimde ayni igne fitil hap hepsini kullandim yine cikti tekrar hap basladik ama hala skntilarim gecmedi napicagimi sasirdim. kizilcik suyu denedim camasirimi utuleyip giyiyorum su icmeye calisiyorum ama gecmiyor :(
Glcnazz10 Cerenssn 31 haftalığım aynıym senn gbi kullanmadığım serum ilaç fitil toz iğne antibiyotk kalmadı halen böyle devam ediyor
Hta Benimde hamilelikten once arada kasintim oluyodu o zaman trivazol kullaniyodum havalar isindigindan galiba bide akinti arttigindan bende 29.haftadayim kasiniyo ama henuz bise de yapmadim nemli kalinca genelde oluyo
Cerenssn Hta Kullandım travazolda idrar yolu enfeksiyonumda var o kadar dikkat ediyorum ama bir türlü bu enfeksiyonum geçmiyor
Hta Trivazol cok iyi bi kremdi ama hamilelikte kullaniliyor mu bilmiyorum kullaniliyorsa bende trivazol kullanacam 1 2 surmeye geciriyodu o
Cerenssn Mrwemn sizede çok gecmis olsun inanın gecmiyor bende kafayi yicem yani ben günde 6 litre su içen bir insanım hicbir faydasi yok