Kızlar 15 haftalığım şuan 1 haftadır göbek deliği çevresi ve özellikle sağ tarafta karnımın içi çok acıyor aşırı gergin duruyor ve sanki içerden biri bıçakla çizikler atıyor ara ara olup geçiyordu bugün geçmedi baya acıdı normal mi bunu yaşayan var mı 😔