Hanımlar merhaba sanırım benim yaşadığım sorunu yaşıyorsunuz
sol bileğimi incittim zannediyordum eklem yerim acıyordu hareket ettirdikçe
jinekoloğuma durumu anlattım gebelikte normal olduğunu salgıladığım bir hormon dolayısıyla olduğunu söyledi. Geçmezse ortopediye git küçük bir operasyonla hallediyorlar dedi. Tabi ben yaklaşık 3 hafta beklemiş bulundum bugün geçer yarın geçer diye. 33. Haftamadayım. Özel hastanede ortopediye gittim kantoron yağı verdi ve baş parmağımı sabit tutacağım bir bandaj kullanmamı söyledi. Kantoron yağına şaşırdım. Aldım kullanmaya başladım. Bir de minoset verdi ama ağrım dayanılmaz değil kullanmak istemiyorum hareketlerime bağlı ağrım oluyor dedim kullanma o halde dedi doktor.
Hanımlar umarım yardımcı olur sizlere de. Geçmiş olsun hepimize
Babyyyy