günlük hayatımdan hiç feragat etmedim. normalde ne yiyorsam öyle yedim, kafaya takmamak en güzel eylem cünkü.
eğer şunu yersem hamileliğim kolaylasır gibi düşüncem olsa tüm gün ona odaklanmıs olurdum.
sadece badem, ceviz gibi şeyleri ekstradan tüketebilirsiniz belki ☺️