Deletedmom388 Kızlar ovulasyom testimle beraber folik asit kullanmaya başlıcam ama elimde diofol 30′luk yeni almak istemiyorum fakat etrafımdaki herkes farklı folikasit kullanıypr diofol kullannan hiç yok sizce ne yapmalıyım kullanım mi?
Mommmmmmm Deletedmom388 Doktorun onu yazdıysa onu kullan tabi ben 30 haftalık hamileyim onu yazmıştı banada ilk öğrendiğimde
132025 Deletedmom388 banada hamileyken doktorum onu yazdı canım ama bebeğimi kaybettim ama hala kullanıyorum
Gulceefe-00 Ben de bebek istediğim için doktora gitmiştim rutin kontrolleri yapıp kan tahlilime falan baktıktan sonra diofol 60 tablet almamı önermişti. Aldım kullanıyorum bir aydan fazla oldu kullanmaya baslayali