Ysssm Kızlarr bugün çatı mua vardı ve doktorum doguramazsın 36+5 de 3155 grm dedi 39 da sezeryanla alıcam dedi çatımda çok çok dar 😔 başta üzüldüm ama 21 mayısta oğluşum geliyor 😇
Snmdnz Ysssm hayirlisi olsun canm💕 benmde ilk gebelikte cati dar diye acilma olmadi diye sezeeyanla dogrdum simdi nasipse cuma gunu ikinciyi dogurcam👼