Elif-1 benimde 16 haftadan itibaren gelmişti ☺️ Ne güzel bol sütünüz olacak 👍 sıkı sütyen kullanın, şakın elleyip sıkmayın. (Rahmin kasılmasına neden oluyor deniyor) şimdiden lansinoh veya tercih ettiğiniz göğüs ucu kreminizi sürmeye başlayın. Doğumunuza az kalmış , emzirme sürecinizin daha kolay geçmesini sağlayacaktır