Kızlar 3 kayıptan sonra 4.kez hamileyim dün doktora gittik gayet iyi sorun yok dedi tekrar kalp atışını dinletti falan ama bu uygulamada dün yani 9+4 iken bebeğinizin boyu 5.5 cmdir yazıyordu bende ultrason kağıdında baktım benimki 2.90 cm yazıyor ya benim bebeğim çok mu küçük çok aklıma takıldı resmen bunun için oturup ağladım şunu da biliyorum ki doktor bir sorun olsa söylerdi diyorum kendime laf anlatamadım resmen başıma ağrılar giriyor resmen korku ile yaşıyorum