Ilkbebek aynen benimde yatamıyor oturamıyordum iki taraflı şişti. Aklında olsun söyliceğim çünkü ameliyatta olsan kıl dönmesi tekrarlıyor. Ben her akşam soğanı ocakta közledim sonra tam o şiş ve göz göz deliklerin çıktığı yere koydum iyice irinin orda toplandığını hissediyorsun sonra annem hafif hafif sıktı ve 1 su bardağı irin ve kan çıktı. Çok şükür 6 ay oldu ses yok.